Friday, June 22, 2012

ටිකක් හිනා වෙන්න සහ මධුසමය 1 (මේක නම් අනිවාර්යෙන්ම 18 + )

 
ඊයේ පෙරේදා දවසක මගේ පරන සීඩී තැටි වගයක් අවුස්සනකොට මේ කවි ටික හම්බ උනා.... ටිකක් හිනා‍ වෙන්නත් එක්ක මධු සමයට යන දෙන්නෙක් ගැන ලියැවුනු මේ කවි ටික බෙදාගන්න හිතුනා... (වරදවා හිතන්න එපා.... එයා මේකට සම්බන්ධ නැහැ, මේ එයා මධුසමයට ගිය විදිය නෙමෙයි)

කඳුරට බලා අප දෙදෙනා දිවෙන රියේ..
පස පස අසුන ජෝඩුවටම වෙනම තියේ..
සිහිවුවත් රුඟුම් ටිකකින් නටන රැයේ...
රිය කරු නිසා මා නැහැ ඔහු ලඟට ගියේ

කාරෙක දුවන විට නොනැවති හැටට හැටේ..
බැසයන හිරැ එළිය රිය ඇතුලටද වැටේ...
ඇම්ඩන් කෙ‍නෙකු නොවැ ඔහු නම් හරිම රටේ...
ඔහුගේ ඇඟිලි දැන් මගේ දෙවටොරේ ගැටේ..

අකැමැත්තක් නැතත් අකැමැති කියාගෙන..
ඉවතට කලෙමි ඔහුගේ අත ගසා වෙන
රියදුරු ජයට කණ්ණාඩිය හදාගෙන
ඔහු මට කරපු මේ සේරමට බලාගෙන

ඇද්දා මගේ අතින් මේ සුරතලා යස
නෑ මැලි උනේ මා තව ලං උනා මිස
ඔහුගෙන් ඒ වෙලාවට මා පැතූ ලෙස
උණුසුම් හාද්දක් ලැබුනා අමා රස

ඔහුගේ ගෙල වටේ අත්දෙක දමාගෙන
ආදර බරිත විය පෙම්පිඬ බදාගෙන
මගේ මුව එම මුවට ලංකොට තබාගෙන
ඔහුගේ දෙතොල් මම හිටියෙමි හපාගෙන

මා, ඔහුගේ මුහුණ ඉවතට කරනු නොදී
සිටියෙමි බොහෝ වේලාවක් අපි එකට බැඳී
අවසානයෙදී ඔහුගේ මුදු දොතොල රිදී
ඔහුගේ සුදු මුහුන ඉවතට කරන ලදී

පොඩි දරුවෙක් වගේ නොම දත් හය හතර
මොහොතක් එයින් පසු නොම විය ඔහු නතර
දෙවටොර අතර සොයමින් සිටි දෙය අතර
ඔහුගේ අත වැදුනි මගේ පියයුරු අතර

හංකිති කමේ නොඉඳුල් විදුලිය කෙටුනා
මට නොදැන්වම මගේ පියයුරු දෙක නැටුනා
ඔහුගේ ඇඟිලි තුඩු තන පුඩු වල ගැටුනා
අම්මෝ මගේ මුළු සිරුරම හිරි වැටුනා

ඔහුගෙන් මොහොතකට මම එතැනින් මිදුනා
ඔහු අත ඇරියේ නැහැ මගේ ලඟටම ඇදුනා
නියපොතු පවා දඟලන අතරේදි වැදුනා
දෙයියෝ ඇත්තමයි මට නම් හරියට රිදුනා

සමනලයෙක් පරිදි වනමල් පොකුර මත
බඳවට යවා තරකරගත් දකුණු අත
ඔහු ලංකරපු විට නැවතත් වතට වත
මතකයි වැඩ කරපු හැටි මගේ ලපටි සිත

ලැබුමට ඒ තරම් මොහොතක් මිහිර තම
ලැජ්ජාවට  බයට ඉන්නට කරුණු කිම
මිරිකා ගන්න ඉඩදී සිතු පරිදි ලැම
කලිසම් සාක්කුවකට  අත යැවිමි මම

අතගා බලන්නට හොඳ තැන මිනිසෙකුගේ
කෑදර කමක් හිතෙනවා ඉදිරියට නැගේ
පොරකන විට මෙසේ අපි විහිළුවට වගේ
දැනුනා අමුතු තද ගතියක් අතට මගේ

එළියට ඇද දමා මගේ අත බඳට එතී
තදකොට හපාගෙන හිටියා දෙතොල් පෙතී
ඔහු පල කලා පැකිලීමක් හිතුවේ නැතී
පිරිමින්ටත් තිබෙන බව දැනගතිමි කිතී

අත දැම්මොත් ඔබේ ඇඳ රෙදි යටට මෙසේ..
ඇත්තයි පන පෙවෙන බව නම් මදන විසේ
හංකිති කම තිබෙන තුරු ඒ නුමුද් එසේ
නොඉඳුල් කෙල්ලෙකුට ඉවසිය හැකිස මෙසේ

බලමින් බැගෑපත් විදියට ඔහුගේ වත
සිටියෙමි ටිකක් කිකරු විදියට පැවත
කිති වැඩි නිසා අල්ලා පොරයක් නැවත
ඔහුගේ අත රැගෙන දැමුවෙමි මම ඉවත

ලොකු දෙනෙතක් ඔහු මගේ දෙනෙතට හෙළුව
හොඳමට බය උනෙමි මම ඒ බැළුමට බැළුව
වදරට ඔහුගේ සුදු මුදු හදවත තැළුව
ඔහුගේ උකුල මත තැබුවෙමි මම ඔළුව

ඔහු සතු කොට නිහඬ වුයෙමි මගේ දෙහේ
එල්ලී ගෙලේ තැබුනෙමි නාහෙට නාහේ
ඔහුගෙන් ඊට පසු හැම මොහොතක් පාහේ
මා ලත් හාදු ටික දස වසකට සෑහේ

යට කොට ඉදිරියේ රති කෙලියකට හිත
තනිවම තබාගෙන දෙදෙනා වතට වත
නැගෙනා විට "අතක" රස කොල්ලෙකුගේ යස
ඇතිවෙන සුදිය කීමට මට වචන නැත

අත ඔහුගේ නැවත මගේ දුබලම තැනය
දැන් එය පරදවනු ඇත නයෙකුගේ පෙනය
අයියෝ  අත ගෑවුනා පමනකි පොඩි ඇණය
දෙයියෝ ඉබේටම ඇතිවිය තෙතමනය

- තව කවි බර ගානක් තියනවා..ඒවත් දානවද නැද්ද කියලා කල්පනා කරමින් ඉන්නේ.... ඔයාලා මොකද කියන්නේ -

උපුටා ගැනිමකි.... කතෘ අඥාතයි....

64 comments:

  1. හීනි මඩක් උඩහින් ලියවිලා ඇතී
    කාගේ වුනත් හොඳ පදමට පැහිල ඇතී
    යන විට මධු සමයෙ රස බැලුමට කැමැති
    මේ හැටි හදිසියක් ඇයි දෝ සිහිය නැතී

    ReplyDelete
    Replies
    1. අම්මපා....යනකන් ඉන්න බෑනෙ

      Delete
  2. ලොකු දෙනෙතක් ඔහු මගේ දෙනෙතට හෙළුව
    හොඳමට බය උනෙමි මම ඒ බැළුමට බැළුව
    වදරට ඔහුගේ සුදු මුදු හදවත තැළුව
    ඔහුගේ උකුල මත තැබුවෙමි මම ඔළුව

    ඔහු සතු කොට නිහඬ වුයෙමි මගේ දෙහේ
    එල්ලී ගෙලේ තැබුනෙමි නාහෙට නාහේ
    ඔහුගෙන් ඊට පසු හැම මොහොතක් පාහේ
    මා ලත් හාදු ටික දස වසකට සෑහේ

    පට්ට රොමැන්ටික් :)

    ReplyDelete
  3. තව මොනවද අහන්නෙ දාන්න කියවන්න රසවිඳින්න ඕනතරම් අය ඉන්නවා
    …-----------------------------------------------------
    මම ආතම්මගෙ පෙට්ටගම ලියන ලොකුජෝන්

    ReplyDelete
  4. මගුලක් කතාකරනවනේ! මොනාද ආයි ඕකෙ බලන්න තියෙන්නේ! දාන්න මෙයා දාන්න!

    ReplyDelete
  5. පිස්සු හැදේ ආයි හැදේ..... පට්ට කවි ටිකය... අනික්වත් දාන්ඩෝ... ළඟ හෝටලයක් ගත්තා නම් වැඩේ මෙලාකට ගොඩනේ ඕං ආදර්ශේ යනවානම් ළඟම හෝටලයට යන්ඩෝ

    ReplyDelete
  6. යංතං දැලි ‍රැවුල එන කොටම, යංතං පොඩි තන මතු වෙනකොටම, මල්වර වයසෙ පිබිදෙන හැඟීම් අතොරක් නැතුව නොඉවසිල්ලෙන් ඉල්ලන මේ දවසට මෙච්චර නොඉවසිල්ලක් ඇති වෙන එක පුදුමයක් නෙවෙයි.
    පට්ටම කවි ටික..
    ආයෙ ඉතිං අහ අහ,හිත හිත ඉන්න දෙයක්යැ ඔය ටික දාන එකනෙ තියෙන්නේ...

    ReplyDelete
  7. අහන්න දෙයක් නෑ අයියේ ලියන්න.. මේ ටික දාලා ඒක නොදාන එක සෑහෙන අපරාදයක්නේ..

    ReplyDelete
  8. රියදුරු නැතිව සිටියානම් ජෝඩුව තනිව
    ඕන එකක් මොකදෝ කවුරුත් නැතිව

    ReplyDelete
    Replies
    1. ලසලාල්May 27, 2013 at 11:33 PM

      ගිම්හානිවත් හිටියානම් මට ගුලි ව
      සත්තයි මාසයක් බලනවා උඹේ හෙළු ව

      Delete
    2. යකෝ මරු ආ පට්ට බන්

      Delete
  9. අහන්න දෙයක් නෑ අයියේ ලියන්න.

    ReplyDelete
  10. කවි ටික නම් ලෙසටම තියෙනවා. දැන් ඉතුරු ටික දාන්නෙ කවද්ද.....?

    ReplyDelete
  11. නෙදකින් බස්සො උඹනම් මහ කුපාඩියෙක්...
    ඩ්‍රයිවර් කා එකේ නම් හෙන ලක් කරුවෙක්...
    හදිසිය මොකද නොඉවසා රෑ වනතුරුවත්....
    යටිබඩ හීනියට රිදෙනවා නේ තවමත්....

    ReplyDelete
    Replies
    1. යටිබඩ හීනියට රිදෙනවා නේ තවමත්....

      Delete
    2. එළ එළ

      Delete
  12. ඉස්කෝලෙ යන කාලෙදි ඔය ටික ඇක්සයිස් පොතක ලියල තිබිලා කියෙව්වා. පොඩ්ඩක් ඉස්සරහට යනකොට වම්බොටු කරලක් ගැන හෙම කියවෙනවා මතකයි. ඔන්නඔහෙ කවි ටික දාන්න. මේකෙ ඉන්න එවුන් තව නරක් වෙන්න දෙයක් නෑ.

    ReplyDelete
  13. අයියෝ පට්ට.. ඉතිරි ටිකත් ඉක්මනට දාන්න..

    ReplyDelete
  14. ඉතිරිය දාන්න. නරක් වෙන්න දෙයක් නැ

    ReplyDelete
  15. යන මග දිගටවත් නැති හැටි ඉවසීමක්
    ලෙහන්න තියෙන මලු ඔබනවදෝ මෙහෙමත්

    ReplyDelete
    Replies
    1. රති කෙලියට කොයින්ද බන් සැනසීමක්
      ලඟ හිටියනම් පෙන්නමි මම ඉවසීමක්

      Delete
  16. වැදුනම අත ඇනේ ආ ඒ වතුර ගලා
    දෙගල් දොර මැදින් යාවී ඒවා ගලා
    පහත් වෙලා සාරිය යට මූන උලා
    බල්ලනකො ඇනේ මලකඩ රසයි ඩලා

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇඩෙනවා...එළ එළ....

      Delete
    2. රස ... හොද රස.... බිලින් ගෙඩියක් කනවා වගේ :ඪD

      Delete
  17. අදහස් නං එනවා කියන්න කවි කරගන්න බැරුව දාලා වැඩක් නෑ..

    ReplyDelete
  18. පට්ට කවි ටික! අද හරි!

    ReplyDelete
  19. Sirama kawi tika...(@Podi man.... Niyamai....)

    ReplyDelete
  20. Sirama kawi tika...(@Podi man.... Niyamai....)

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Kiayala vadak na machan kavi tikanam. Ithuru tikath dandako hanikata......

    ReplyDelete
  23. ෆට්ට කවි ටික ඉතුරු ටිකත් දාන්ඩෝ... :D :P

    Ali patiya @ Elakiri.com

    ReplyDelete
  24. සෘන්ගාරය මිසක් කුණුහබ්බ නෑ මේ කවිවල .. දාන්න බස්ස අය්යේ දාන්න

    ReplyDelete
  25. මේ කවි ටික මමත් කියෝලා තියෙනවා. මට මතක හැටියට ඇක්සයිස් පොතක ලියපුවා වගයක් ස්කෑන් කරලා තිබුනෙ.... මේ කෙල්ල එයාගේ යාලුවට කියන කවි සෙට් එකක් නේද? එදා මෙහෙමයි උනේ කිය කියා.....!

    ReplyDelete
  26. පැරණි කවියො කියපුවයේ හැටියට මේවා මොනවද? ඔන්නොහෙ ඔක්කොම දාන්ඩ අයියේ....

    ReplyDelete
  27. වැඩක් නෑ කතා කරලා උපරිමයි...ඉතුරු ටිකත් දාන්ඩෝ......මම නම් පලවෙනි පාරට තමයි මේ ටික ඇහුවේ......කවුරුවුනත් ලියපු කෙනාගේ ඇත්ත අත්දැකීමක් වෙන්නම ඕන...කොච්චර කවුරු කොහොම කිව්වත් හොරෙන් ගුලි වෙලා විදින මේ වගේ අත්දැකීම් වල රස වැඩියි...

    ReplyDelete
  28. බුදු තාත්තෙ බොන්න... බොන්න...බොන්න...බොන්න...බොන්න...බොන්න...
    නෑ නෑ
    ඉතිරි ටිකත් දෙන්න...දෙන්න...දෙන්න...දෙන්න...දෙන්න...දෙන්න...දෙන්න...

    ReplyDelete
  29. පිස්සු හැදෙනවනේ...........

    ReplyDelete
  30. ඔහු සතු කොට නිහඬ වුයෙමි මගේ දෙහේ
    එල්ලී ගෙලේ තැබුනෙමි නාහෙට නාහේ
    ඔහුගෙන් ඊට පසු හැම මොහොතක් පාහේ
    මා ලත් හාදු ටික දස වසකට සෑහේ

    ReplyDelete
  31. කොර ඈ......
    මොනවා අහනවද?
    දාන්න ඉතිරි ටික..... :-)

    සුභ වේවා!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

    ReplyDelete
  32. ඉතිරි ටිකත් දාන්ට අප්පා...
    මොනා උනත් පට්ට කවි ටික..

    ReplyDelete
  33. අයියෝ අත ගෑවුනා පමනකි පොඩි ඇණය
    දෙයියෝ ඉබේටම ඇතිවිය තෙතමනය

    කලින්ම ගිහින් නේ :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. අයියෝ සෑම් .. ඔය කියන්නේ කොල්ල ගැන නෙවෙයි.. ඕක විය යුත්තක්.. කොහෙද.. උඹල තාම පොඩි එවුන්... :(

      Delete
    2. අනේ සෑමා දන්න පොඩි ඇණේ........

      මිනිහ ඇණේ ගැන කිව්වම මිටිය ගැනයි හිතලා තියෙන්නෙ! :P

      Delete
  34. http://supun-online.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. ආයෙත් අහල... සිරා කවි ටික...එළ.. දාන්ඩ අප්ප ඉතුරු ටිකත් ඔන්න ඔහේ ආයෙ මොකටද අහන්නෙ?

    ReplyDelete
  36. මගුලක් කතා කරන්නැතුව ඔය ඉතුරු ටිකත් දාපං බං අයියේ...

    ReplyDelete
  37. //අයියෝ අත ගෑවුනා පමනකි පොඩි ඇණය
    දෙයියෝ ඉබේටම ඇතිවිය තෙතමනය//

    ක්ෂනික මෝචනේ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. මල්ලිට තාම නොතෙරෙන බව පෙනේ යා...
      තව කල් ඇතේ, අතේ පිහිට පතා යා...
      ;) විහිලුවට හොඳේ...

      Delete
  38. සිස් නියමයි
    කතුවරයා නම් සිරා පොරක්..........
    සිදුවීම රූප පෙලක් ලෙස මැවෙන්නම උපරිමේටම දීල තියේ..
    අනික්වත් දාන්න............
    දැන් ඉතින් පොඩි උන් නෙවේනේ..
    හිහ් හිහ්

    ReplyDelete
  39. ආයෙ පිස්සුවක් ඇතෑ...... ඉතුරු ටිකත් දාපං බං අයියේ...

    ReplyDelete
  40. dannako macho ithuru tiaka payyath nagga

    ReplyDelete
  41. හුටා එලනේ ,., දාන්නකෝ ,.,

    ReplyDelete
  42. එලනේ............

    ReplyDelete
  43. ඔය කර්තෘ කාරයා හොයාගන්නයි හිත මොන ගේමක් හරි දීලා..නියමයි ඇහ්.මහන්සි නොබල ඉතුරු ටිකත් දාපිය දැන් ඉතින් අපිව අවුස්සල තිබ්බ එකේ

    ReplyDelete
  44. good one.........

    ReplyDelete
  45. කෝ සහෝ ඉතුරුටික තාම නැනේ????

    ReplyDelete
  46. මේක කැම්පස් එකක ලියපු එකක් කියලයි දන්නේ. පොඩි කාලේ මමත් අහම්බෙන් බලලා තියෙනවා. කවි 52ක් තිබුනා වාගෙයි මතක. හැබැයි ටිකක් වෙනස් වගේ.
    ‍පටන් ගන්න කවි ටික මතකයි

    පාසල් වියේ දී මා හා එක‍ට සිටී
    මතකයි ඔබේ ඇරයුම ඇත හදෙහි කෙටී
    සිරිමල් සිරී පෙම් පිඩ හා එක‍ට ගැ‍‍ටී
    සුමනෝ මෙන්න මුල් රැය ගතකරපු හැ‍ටී

    ඇඳා‍ගෙන මනාලියක‍ට සරි ඇඳුම් ටික
    පෙන්නා ලෝකය‍ට බොරු ගති අහින්සක
    සිහිවන විටදි හරබර වූ හැඟුම් නෙක
    කුම‍ටද කියා සිතුනා ම‍ට නිවන් දැක

    තානායම බලා වේගෙන් දිවෙන රියේ
    පසුපස අසුන අප දෙදෙනා පිණිස තියේ
    ඇතිවන නමුත් උණුසුම් වූ හැඟුම් ළයේ
    රියදුරු නිසා මා නැහැ ඔහු ලඟ‍ට ගියේ

    අකැමැති නැතත් මා අකැමැති නියායෙන
    ඉවතට කලෙමි ඔහුගේ අත දයාවෙන
    පිටුපස බලන කණ්ණාඩිය හදාගෙන
    ඩ්‍රයිවර් හොරා මේ සේරමට බලාගෙන

    (ඔරිජිනල් එකේ අනිත් ටික හොයලා දාන්න පුලුවන්නම් හොඳයි)
    public කරන්න බැරිනම් ඉල්ලන අය‍ට private mail කරන්න)

    ReplyDelete
  47. හීනියට දැම්මනම් ගානක් නෑ

    ReplyDelete
  48. heeniyata danna..awulak na

    ReplyDelete